Veelgestelde vraag

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen na wijzigen e-mailadres

Mail met bevestiging niet ontvangen

Als je je e-mailadres wijzigt sturen we een bericht naar je nieuwe e-mailadres waarmee je de wijziging kunt bevestigen. Zonder deze bevestiging kun je je account niet opnieuw activeren.

Wat als je dit bericht niet hebt ontvangen?

  • Je hebt pas een nieuw e-mailaccount aangemaakt bij Hotmail, Live of Yahoo? Vergeet dan niet dat nieuwe account ook echt te aktiveren. Als je niet aktiveert komen verstuurde e-mails onbestelbaar retour.

Oplossing: aktiveer alsnog je e-mailaccount en vraag via het loginscherm je toegangscode op.

  • Je hebt een typefout gemaakt bij het opgeven van je nieuwe e-mailadres? (Je kunt dit controleren door op het loginscherm je toegangscode op te vragen. Als je de melding krijgt dat het e-mailadres niet bekend is, dan heb je waarschijnlijk een typefout gemaakt).

Oplossing: stuur een e-mail naar de webmaster (zie de optie onderaan elke pagina) met vermelding van je nicknaam en oude e-mailadres. 

Verkeerd e-mailadres opgegeven

Nog dagelijks worden fouten gemaakt bij het invoeren van een e-mailadres. Er wordt dan wel een bevestiging van wijziging verstuurd, maar deze komt natuurlijk nooit op de juiste plaats aan.

Je account is hiermee onbruikbaar geworden, omdat je het niet opnieuw kunt activeren.

Wat nu?

Neem contact op met de beheerder en geef aan wat het probleem is. Vermeldt hierbij ook je oude e-mailadres en geef aan of dat nog een werkend adres is. De beheerder kan dan je oude e-mailadres terugzetten.

Slapend e-mailadres opgegeven

E-mailproviders proberen hun bestand actueel te houden. Als een e-mailadres bij zo'n provider langere tijd niet actief gebruikt wordt dan maken ze het account tijdelijk inactief. Berichten die wij versturen worden dan geweigerd.

Het kan ook zijn dat je speciaal voor deze aanmelding een nieuw e-mailaccount hebt aangemaakt bij een e-mailprovider. Voordat je dat nieuwe e-mailadres kunt gebruiken, moet je het eerst aktiveren. Als je dat vergeet dan komt de e-mail met aanmeldgegevens bij ons onbestelbaar retour.

Hoe los je dit op?
Aktiveer alsnog je e-mailaccount bij je e-mailprovider. Controleer dit eventueel door een bericht naar jezelf te sturen. Volg daarna bij ons de procedure voor het opvragen van een vergeten toegangscode. Kies uit het menu aan de bovenzijde de optie 'Log in - Registreer' en daarbinnen de optie 'Toegangscode vergeten'.  Je moet dan opnieuw je e-mailadres en een nieuwe toegangscode invoeren. We sturen dan opnieuw een bericht naar je om deze wijziging te bevestigen.

Lukt het hierna nog niet?
Neem contact op met de beheerder en omschrijf je probleem. Vermeldt eventueel je oude e-mailadres en geef daarbij aan of dat nog een werkend e-mailadres is. De beheerder kan dan eventueel je oude e-mailadres terugzetten.

Bericht wordt beschouwd als SPAM.

Providers controleren e-mails op SPAM-berichten. Hierdoor worden berichten van ons soms ook als SPAM beschouwd, waardoor deze niet altijd in je IN-bakje komen, maar in het bakje 'ongewenste post'. Het bericht ter bevestiging van je wijziging kan dus op een andere plek terechtkomen dan je gewone IN-bakje.P.s.

Bij sommige providers  kun je adressen opgeven die door jou als 'betrouwbaar' worden aangemerkt. Als je dat doet met ons e-mailadres (webmaster@bdsmzaken.nl) dan zullen berichten van ons niet meer als SPAM aangemerkt worden.

Trage verzending e-mails

Normaal gesproken ontvang je binnen één minuut een e-mail die door ons naar je is verstuurd. Bij enkele minder bekend providers kan dit echter oplopen tot meer dan een uur. De volgende providers laten geregeld vetragingen zien:

  • @mail.com
  • @europe.com
  • @online.nl
  • @gmx.com / @gmx.net / gmx.at
  • @cs.com
  • @email.com
  • @post.com
  • @web.de

Oplossing:
We adviseren om na een voltooide bevestiging van wijziging een e-mailadres te gebruiken bij een andere dan bovengenoemde providers. Je zult vaker berichten van ons ontvangen en de vertraging is dan erg hinderlijk.

Nog steeds geen bericht ontvangen?

Als het met bovenstaande niet lukt dan kun je eenbericht aan de beheerder versturen (zie onderaan elke pagina van de website) met vermelding van je persoonlijke gegevens (nicknaam en gebruikte e-mailadres). Geef daarbij aan welk e-mailadres je eerts gebruikte en of dat nog een werkend e-mailadres is. De beheerder kan dan eventueel je oude e-mailadres terugzetten.

Je wordt in ieder geval zo snel mogelijk verder geholpen.

Er is nog geen aanbeveling gegeven aan deze Veelgestelde vraag .

Mijn acties

Voor acties met een * moet je ingelogd zijn.

Algemene gegevens

aanbeveling
01-03-2018 13:00
01-03-2018 13:03
727x


5 Deelnemers op de site. 21290 Actieve deelnemers. 357 bezoekers.