De Gezonde School streeft naar maatschappelijke relevantie. Daar had de onderwijsinspectie ook op aangedrongen. Maar daarnaast was het de overtuiging van de schoolleiding en is het de overtuiging van elk redelijk denkend mens, Vrouw of mannetjes-vodje, dat de wereld beter wordt als Vrouwen heersen.
Een goede africhtingsronde van ene Poetin en de oorlog zou voorbij zijn, niet waar?!
Daarom is het belangrijk dat Vrouwen en vodjes meer doordrongen raken van de Vrouwelijke Meerderwaardigheid. Dat Vrouwen leren dat Zij het recht hebben vodjes te straffen en te vernederen. En dat Zij doorgronden hoe gelukkig dat vodjes maakt.
En vandaar: een open klas.
Iedere Vrouw kon zich opgeven voor een proefles. Er was een mooi aantal aanmeldingen. En om voor voldoende oefenmateriaal te zorgen konden ook vodjes zich opgeven. Er was een overweldigend aantal aanmeldingen van vodjes hongerig naar onderwerping. (En laten we eerlijk zijn, als een Vrouw of Vrouwen hiervoor een advertentie zouden plaatsen, zou het aantal vodjes-aanmeldingen ook echt overweldigend zijn!)
Aan het begin van de middag worden de vodjes klaargezet voor de oefenles. Vijf vodjes zaten stevig vastgebonden op de bok, de billetjes afzweepklaar omhoog. Er waren ringen in de bekjes geplaatst zodat de bekjes steeds wijd open stonden. En er geen onderwerpingsgeluid ingehouden kon worden. Aan de ringen zaten touwen die naar achter toe waren strak getrokken. Zo waren de bekjes van de vodjes omhoog gericht. Elke uitdrukking van onderwerping, pijn en minderwaardigheid was zo goed zichtbaar voor de Vrouwen.
Drie vodjes waren leerlingen van de Gezonde School. Twee waren hongerige vodjes-aanmelders die al lang droomden van onderwerping en nu hoopten dat hun droompjes uit zouden komen.
De Vrouwen die zich hadden opgegeven kwamen binnen. Een paar uitroepen van wow en gelach, toen ze vijf mannetjes-vodjes klaar zagen liggen. Volledig afzweepklaar. En duidelijk hongerig daarnaar, deze vodjes.
De Lerares begon met een korte uitleg. Die erop neer kwam dat mannetjes-vodjes genieten van onderwerping aan de Vrouw. En dat als een Vrouw een vodje straft en pijn geeft, het vodje daarvan geniet omdat hij dan extra onderworpen is. Straf is onderwerping aan de Vrouw is geluk. Zo simpel zitten deze vodjes in elkaar, legde Ze uit.
Wacht, ik zal het laten zien. Handig streelde de Lerares de onderlichaampjes van de vodjes. De oogjes van de vodjes stonden direct vol geilheid. Ja, de vodjes lagen daar vastgebonden, overgeleverd aan de Vrouwen. De vodjes vonden het heerlijk.
We beginnen met wat tikken met de vlakke hand op de vodjesbekjes. En let daarbij op de uitdrukking in de oogjes van de vodjes. Jullie zullen onderwerping en geilheid zien. Het genot dat ze hebben zich aan de Vrouw te onderwerpen. En door direct oogcontact is er een directe Gezagsverhouding. Dat is fijn voor deze vodjes, en voor Ons Vrouwen bijzonder grappig te zien.
De Lerares deed het voor en daarna deden de Vrouwen het na. Ze keken recht in de oogjes van de vodjes en gaven daarna met de vlakke hand wat stevige tikken op de bekjes. En ja inderdaad, de oogjes van de vodjes begonnen te stralen van onderwerpingsgeluk. Onderlichamen gingen genotvol op en neer op de bok, voor zoveel de riemen waarmee ze vast zaten dat toelichten. Een aantal Vrouwen spuugde vol in de bekjes, opgehouden door de ringen. Kreten van onderwerpingsgeluk.
Daarna werden de zwepen uitgereikt. En nu hard slaan. Maak duidelijk wie de Bazin is. Maak duidelijk dat de Natuur Ons Vrouwen boven de mannetjes heeft gesteld. Deze vodjes zullen de afzweping gehoorzaam moeten ondergaan.
De Lerares pakte een stevige zweep en ging achter een van de vrijwillige vodjes staan, die zich had aangemeld. Ze wist dat hij nog nooit echt afgezweept was. Dat het vodje daar alleen al lang over fantaseerde tijdens het masturberen.
En de Lerares sloeg hard. Heel hard. En zoals Ze al had verwacht begon het vodje te gillen van de pijn. Het vodje was nog niets gewend. En zoals Ze ook had verwacht zei een aantal van de Vrouwen die zich had opgegeven: o het vodje heeft echt pijn, hij vindt dit niet leuk, vrezen wij. Laten we stoppen.
Vrouwen zijn zo Lief en Genadevol.
Maar juist dit punt wilde de Lerares maken. Ze liep naar het bekje van het vodje en zei: je hoort het vodje, deze Vrouwen vragen zich af of We niet beter kunnen stoppen. Dat kan natuurlijk. Zeg het maar, wil je weg? Stoppen? Of vind je dit stiekem geil en word je heel sneaky hitsig? De Lerares keek het vodje recht in de ogen. Haar Gezag groeide direct..volledig. Wil je Me blijven gehoorzamen vodje? Verlang je naar meer onderwerping?
Het vodje keek in de ogen van de Lerares. Hij voelde zich meer onderworpen dan ooit. En de Lerares keek lachend toe toen ze in die oogjes direct de onderwerpingsdrang zag opvlammen als een vuur. Ze zag hoe het vodje alleen nog maar naar onderwerping verlangde. En hijgend begon zijn onderlichaampje op en neer te gaan, in hitsige onderwerping.
De Vrouwen keken verbaasd toe. Daarna lachend. Zien Jullie, zei de Lerares, mannetjes hebben dit echt nodig. Het geeft deze mannetjes-vodjes geluk Ons te gehoorzamen. Ze worden er blij van als ze hard afgezweept worden. Het doet misschien pijn, maar het is ook onderwerping aan de Vrouw. En mannetjes worden blij van onderwerping aan de Vrouw.
Jouw beurt, zei de Lerares, en Ze gaf de zweep aan een van de Vrouwen die zojuist nog het hardst had geroepen dat Ze moesten stoppen, omdat het vodje zo'n pijn had. Deze Vrouw had het nu begrepen: vodjes worden gelukkig van een harde afzweping.
Ze haalde de zweep naar achteren, achter Haar rug. En sloeg vervolgens zo hard Ze kon, Haar hele lichaam bewoog mee om maximale slagkracht te ontwikkelen.
De gil was hard. Door de ring kon het vodje het niet inhouden. Na 5 slagen ging het gegil over in een hoge toon van onderwerping. Die al snel veranderde in een extatisch onderwerpingsgeloei. Waarna het onderlichaam van het vodje op een neer ging in onderwerpingsgeluk.
Dit was het teken om ook de andere vodjes hard aan te pakken. Vijf vodjesbekjes loeiden voluit. In onderwerping. In geluk. In erkenning van Vrouwelijke Meerderwaardigheid. Voor iedereen was dit een leerzame middag. En tja leren, daarvoor zijn scholen bedoeld.
Geef als eerste een reactie.