De Lerares keek op van Haar bureau. Ze had, net als alle Leraressen van alle filialen van de Gezonde School, een onderzoek toegestuurd gekregen. Over taalgebruik. En over hoe taal en woorden gedachten sturen. Onbewust. De woorden die we gebruiken geven al dan niet bewust richting aan onze gedachten.
De Meerderwaardigheid van Vrouwen is duidelijk. De minderwaardigheid van mannetjes eveneens. Daar moet taal op gericht zijn.
Er worden teksten uitgedeeld aan de leerlingen. Aan de Vrouwen, gezeten op hogere comfortabele stoelen. Aan de mannetjes, op hun krukjes onder de Vrouwen gesteld.
Wat is er niet juist aan de volgende zinnen, luidde de opdracht.
Jan wordt geil als een Vrouw hem afzweept.
Jan is een mannetje.
Jan wil zich graag aan een Vrouw onderwerpen.
De Lerares legt het uit. Het woord geilheid in combinatie met mannetjes geeft een verkeerde richting aan dit gevoel. Het juiste woord is: onderwerpingsverlangend. Of: onderwerpingshongerig, als de gevoelens sterker worden. Zo wordt duidelijk dat alle gevoelens die samenhangen met omhoog komende vodjespikjes maar op een doel gericht kunnen zijn: onderwerping aan de Vrouw.
En is Jan een mannetje? De tegenstelling Vrouw-mannetje zou nog kunnen doen denken aan een zekere vorm van gelijkwoordigheid. Nonsens natuurlijk. De juiste term is vodje, of minderwaardige. Want de tegenstelling is Vrouw-vodje, Meerderwaardige minderwaardige. Vrouwen worden aangeduid met Meerderwaardige of met Vrouw; dat woord omvat al alle vormen van Meerderwaardigheid.
En Jan wil? vodjes hebben niet te willen. Het moet zijn: vodje jan smeekt zich te mogen onderwerpen aan een Vrouw.
En als we het dan toch over namen hebben. Teveel eer. Vanaf nu worden de vodjes genummerd. In deze klas van vodje 1 tot en met vodje 10. En de Lerares zet de nummers van de vodje met een stift op hun rug.
Bernadette roept...vodje 1 en vodje 2? v1 en v2 zullen we bedoelen. Kom op, v1 en v2. laat maar eens zien of jullie leuke grappige raketjes kunnen maken.
Het lachen van de Vrouwen, Hun spottende blikken, zorgen er al snel voor dat v1 en v2 raketjes kunnen laten zien. Onderwerpingsverlangend komen de raketjes omhoog. Na een paar stevige tikken op de bekjes zijn ze duidelijk al snel onderwerpingshongerig.
Bijnamen kunnen natuurlijk wel. vodje 3 wordt ook balletjesgillertje genoemd. Omdat vodje 3 zo grappig gilt als zijn balletjes geranseld worden. En vodje 6 wordt ook doorneukspuitertje genoemd. Omdat hij zo snel klaarkomt als hij met een strapon wordt genomen.
Al noemt Vrouwe Monique vodje 6 vaak hoempavodje.
In de pauze hoort de Lerares hoe vodje 7 tegen nummer 9 zegt dat hij zo geil werd toen Bernadette hem afzweepte. De Lerares geeft hem een stevige tik op het bekje en zet een streepje op zijn voorhoofd.
Bernadette hoort vodje vier zeggen dat hij zo graag pizza wil eten. Een venijnige tik met de zweep. En op het voorhoofd van vodje vier wordt ook een streepje gezet.
Aan het eind van de middag hebben alle vodjes, de volledige verzameling 1 tot en met 10, tenminste 4 maar vaak meer steepjes op hun voorhoofd.
Ze worden naar de balk gebracht. De balk hangt op een hoogte van 35 centimeter boven de grond. Het onderlichaam van de vodjes worden hierover heen gehangen, zodat 10 vodjesbilletjes parmantig de lucht in steken. De kopjes op de vloer.
De Lerares pakt de meest stevige bullwhip. Vrouwe Ingrid, net nieuw op de school, zit voor de vodjes. De Lerares vraagt: Ingrid, hoeveel streepjes heeft raketje v1? Vier!
Hard, hard haalt de Lerares uit. Het juiste taalgebruik moet erin geramd worden. En Ze moet lachen als v1 gilt. Dit zal v1 leren. En zo de rij af. Tevreden ziet de Lerares hoe de vodjes onderwerpingshongerig reageren. vodje 8 begint stotende bewegingen met zijn onderlichaam te maken. Zachtjes trapt de Lerares tegen de balletjes. Hevig schokkend begint vodje 8 te spuiten. Vrouwe Ingrid kan het nog net opvangen in Haar handschoen.
Daarmee draait Ze zich naar vodje 9 toe. Ze trekt zijn kopje omhoog en begint vodje 9 te faceslappen met de met zaadjes gevulde handschoen. Vodje 9 druipt. En nu mijn handschoen schoonlikken!!
En wat zijn jullie, vraagt de Lerares aan de 10 vodjes die over de balk hangen. Onderwerpingshongerig Mevrouw. Ik kan jullie niet horen, luider! En laat maar zien!
De 10 vodjes (alleen nummer 8 nu iets minder enthousiast) roepen uit hoe onderwerpingshongerig ze zijn. En ze maken op en neer gaande bewegingen met hun vodjesbilletjes. Het is een grappig gezicht, die 10 op en neer gaande vodjesbilletjes op een rij.
Daarna gaan de meest Vrouwen naar de soos. Een aantal vodjes is mee. Bernadette trekt vodje 5 naar zich toe en zegt: vodje is braaf, braaf vodje. En Ze aait vodje 5 over het kopje. Maar vodje 5 moet wel gehoorzaam blijven! Ze trekt het kopje omhoog en geeft hem een paar harde tikken op het bekje. Daarna aait Ze weer...vodje is braaf.
vodje 5 wordt zo afwisselend gestraft en beloond. Nooit weet vodje 5 wanneer. Dat maakt hem extra onderworpen. En de ogen van Vrouwe Bernadette, wanneer Ze hem spottend lachend aankijkt tijden het faceslappen...vodje 5 wordt hier zo onderwerpingshongerig van.
Ingrid en Linda zitten naast elkaar. vodje 2 zit geknield tussen Hen in. Bekje wijd open, klaar om de as te ontvangen. Glimlachend roken Ingrid en Linda. Loom tikken Ze de as af in het bekje van v2. Het raketje komt onderwerpingshongerig omhoog.
Zeg Monique, vraagt Ingrid. Waarom noem je vodje 6 hoempavodje. Ik begreep dat hij doorneukspuitertje was.
Dat zal ik je laten zien, zegt Monique. vodje 6, over de bok, nu.
En daar ligt vodje 6. vodjesbilletjes omhoog, pootjes gespreid, licht trillend van onderwerpingsverlangen.
Monique ramt de strapon erin. En stoot hard. Wacht even. En stoot weer hard. vodje 6 trekt samen in volledige onderwerpingshonger. En na 6 of 7 stoten spuit hij. Lachend ziet Ingrid de zaadje van langs de bok naar beneden druipen.
Daarna zet Monique Haar nagels in de billetjes van vodje 6. En begint heel snel nog veel harder te stoten. Een luide kreet van doorneukspuitertje. De fase van onderwerpingshonger is voorbij. De gebruiksfase is aangebroken. vodje 6 doet zijn bekje open. Zuigt lucht naar binnen. En onder de harde stoten begint hij door het harde gebruik dat van hem wordt gemaakt te stoten. Luide stotende geluiden.
hooeeeeee mpa...hooeeeee mpaah hoeeemappaah
Je hebt gelijk zegt Ingrid tegen Vrouwe Monique. Het is inderdaad een hoempavodje.
En natuurlijk heeft Vrouwe Monique gelijk. Vrouwen hebben altijd gelijk.
Geef als eerste een reactie.