Hoofdstuk

Verhaal De Gezonde School

De Padua Papers

Er is soms een misverstand over de onderwerpingshonger van vodjes. Dat is dat de Natuur, die Vrouwen boven vodjes heeft gesteld, automatisch ervoor zorgt dat vodjes zich voldoende onderworpen gedragen.

Dit is niet het geval.

Natuurlijk, meer en meer vodjes willen niets liever dan gehoorzamen aan de Vrouw. Verlangen naar de zweep en africhting. Maar soms zijn technieken noodzakelijk om een toereikend onderwerpingsniveau te krijgen.

Dit technieken worden op verschillende plaatsen in de wereld onderzocht en ontwikkeld. vodjes worden blootgesteld aan diverse africhtingstechnieken. Onderzocht wordt hoe vodjes het meest onderworpen worden. Tot amusement van de Vrouw. Tot geluk van het vodje.

Een van de meest gerenommeerde Instituten voor Vrouwelijke Meerderwaardigheid staat in Padua. Zij doen verslag van het onderzoeksresultaten in de Padua Papers.

De Leraressen op De Gezonde School nemen hier kennis van. Zoals deze ochtend de Lerares van onze klas. Er is een doorbraak om onderwerpingshonger van vodjes in te zetten om de vodjes eindelijk eens een beetje meer gehoorzaam te maken.

De vodjes moeten in 2 rijen van 5 knielen. Voor het eerste vodje staat een van de twee onderwerpingsapparaten. Een lage bok op de grond, die daar 35 cm bovenuit komt. Met een gat erin. Een gaatje. Voor de vodjespikjes.

De eerste twee vodjes moeten over het apparaat heen gaan liggen. De vodjesbilletjes steken parmantig omhoog. En nu de vodjespikjes in de gaatjes, beveelt de Lerares.

Toon jullie onderwerpingshonger vodjes, neuk het onderwerpingsapparaat. Een zacht gezoem klinkt: een vibrerend element geeft de vodjes genot.

Schreeuw jullie onderwerpingshonger uit, minderwaardige vodjes. En ik wil gebonk horen van onderwerpingsapparaten waar hongerig pikjes in gestoten worden.

Luid gelukkig geschreeuw van de vodjes. Door hun onderwerpingsgeluk uit te roepen maken zij hun onderwerpingsgeluk sterker, groter. En de Vrouwen lachen zich een ongeluk, als Ze de amechtig op en neer gaande vodjesbilletjes zien, begeleid door onderwerpingsgeroep.

Dan klinkt het bevel: vodjespikjes losmaken. En direct daarna slaan Bernadette en Ingrid hard met de zweep op de billetjes en ruggetjes. Op deze wijze wordt in de hoofdjes van de vodjes onderwerpingsgeluk (vroeger ook wel geilheid genoemd) gekoppeld aan straf en onderwerping aan de Vrouw. Straf = gehoorzaamheid = onderwerpingshonger = geluk.

Daarna moeten de vodjespikjes weer in de gaatjes. Weer worden de pikjes gestimuleerd en als een waanzinnige gaan de vodjesbilletjes op en neer. En dit wordt zo een aantal malen herhaald.

Daarna worden de vodjes overeind getrokken. Hongerig staan de vodjespikjes overeind. De vodjes trillen van onderwerpingshonger. Daarna pakt de Lerares een kleinere zweep en begint de balletjes en de eikeltjes te slaan. Ze kijkt de vodjes recht in de ogen. Dit direct contact met de Vrouwelijke Meerderwaardigheid, gecombineerd met het stoten in de onderwerpingsapparaten, laat de vodjes klaarkomen.

Handig worden de pikjes snel in het gaatje van het onderwerpingsapparaat gestopt. Ze spuiten. Het reservoir begint zich te vullen.

Zo leren de vodjes het: onderwerping aan de Vrouw = onderwerpingshonger = straf = balletjes geranseld = klaarkomen = geluk.

De volgende twee vodjes!

Het Instituut in Padua heeft goed werk geleverd. De vodjes werpen grote blikken van onderwerpingsgenot op de Vrouwen.

Bernadette en Ingrid lopen later naar het schoolplein. Ingrid draait zich om en begint te lachen. Een rij van vijf vodjes kruipt achter Hen aan over het schoolplein. Zo hongerig naar en dankbaar voor de zweep. 5 vodjesrompjes gaan over het schoolplein. De vodjesbilletjes gaan de lucht in als de vodjes als wormpjes over de grond kruipen.

Lachend lopen Bernadette en Ingrid op de vodjes stappend terug naar binnen. De vijf vodjes draaien zich om en kruipen direct achter Hen aan.

In de middag kan er ter ontspanning gewed worden. Door de Vrouwen. Vier vodjes worden op een rij gezet. v1, vodje 5, 8 en 9. Linda staat achter de vodjes met een strapon voorgebonden.

Gebruikshouding 1, beveelt Ze rustig.

Direct gaan de vodjes op vier pootjes, hoofdje naar beneden, vodjesbilletjes omhoog. Klaar om de strapon te ontvangen.

De andere Vrouwen kunnen wedden wie van de vodjes het meeste geluid zal maken. Al snel wordt er een poule gemaakt. vodje 8 is favoriet.

Linda zet Haar nagels in de billetjes van v1. Hij knielt links in de rij. Ze ramt de strapon erin. Een luide gil, die in volume toeneemt als Linda sneller en harder begint te stoten.

Hijgend laat v1 zich gebruiken.

Snel wordt de strapon eruit getrokken. En direct in vodjes 5 geramd. Het is grappig voor de Vrouwen om te zien hoe de vodjesbekjes zich een voor een vertrekken in pijn. Al snel veranderend in onderwerpingshonger.

vodje 8 gilt inderdaad het hardst.

Gebruikshouding 2, beveelt Linda.

De vodjes gaan nu op een matras liggen. Alleen de kopjes liggen nu op het matras maar hangen daarnaast, naar beneden. Zo kan de strapon handig diep in de keeltjes worden gestoten.

De weddenschap is nu welk vodje het meeste schokt. Van onderwerpingsgegil kan geen sprake zijn, met de strapon die in de bekjes van de vodjes.

Linda begint met vodje 9. Snel gaat de strapon er volledig in. vodje 9 begint te schokken, maar direct daarna wordt de strapon hard in het bekje van vodje 8 gestoten. Linda was niet tevreden over het gegil van daarnet en ramt extra hard.

gelukzalig gespartel.

Lachend probeert Linda een persoonlijk record te vestigen. Hoe snel Ze verschillende bekjes direct na elkaar kan gebruiken. De op en neer schokkende vodjes zijn in ieder geval uiterst amusant.

Maar vodjes 8 wordt wel heel hard gebruikt. Het valt alle Vrouwen op. Maar wie maakt dat wat uit?

vodje 8 merkt het misschien ook. Maar wie maakt dat wat uit?

Tot het moment dat vodje 8 roept: nee Vrouwe Linda, ik smeek..nee.

Een pijnlijke stilte valt. Nee zeggen tegen een Vrouw. Ongehoord. De Lerares grijpt in. vodje 8 wordt op zijn rug gelegd en krijgt een ring in zijn bekje. Zo wordt het bekje wijd opengehouden.

Zo wordt vodje 8 recht onder het eerste onderwerpingsapparaat gelegd. Haal de stop eruit, Linda, zegt de Lerares. Linda doet dat lachend. En onder gejuich van de Vrouwen stroomt het bekje van vodje 8 vol.

Nu het andere apparaat. Haal ook hier de stop eruit. Gejuich.

De Lerares is erg tevreden over de resulaten van de toepassing van de Padua Papers. Alleen zet Ze in de feedback wel dat vodje 8 "nee" heeft gezegd tegen een Vrouw.

Daar gaat het Instituut in Padua zeker mee aan de slag. Onderwerping van vodjes aan Vrouwen is nooit afgerond. De onderwerping moet steeds verder gaan.

Gelukkig helpt de moderne wetenschap van het Instituut voor Vrouwelijke Meerderwaardigheid in Padua.

-

Openbare reacties op dit Hoofdstuk

(Je moet ingelogd zijn om een openbare reactie te plaatsen)

Reacties van deelnemers op deze bijdrage

Geef als eerste een reactie.

Alle hoofdstukken van dit verhaal

DatumVolgnrHoofdstuktitelteamkeuzeaanbeveling
18-09-20231schoolplein, maandagochtendteamkeuzeaanbeveling 2x
18-09-20232balletjesballenteamkeuzeaanbeveling 3x
20-09-20233Praktijklesteamkeuzeaanbeveling 2x
22-09-20234praktijkles mannetjes gebruikenteamkeuzeaanbeveling 3x
24-09-20235De conditioneringsmachineteamkeuzeaanbeveling 3x
24-09-20236vrijdagmiddag, de soosteamkeuzeaanbeveling 2x
26-09-20237vrijdagmiddag, de soos, iets laterteamkeuzeaanbeveling 2x
01-10-20238vrijdagnachtelijk gezoem in de soosteamkeuzeaanbeveling 2x
06-10-20239praktijklessen in africhtingteamkeuzeaanbeveling 3x
07-10-202310en toen begon de pauzeteamkeuzeaanbeveling
15-10-202311Kermis op het schoolpleinteamkeuzeaanbeveling 3x
17-10-202312Nederlandse les in tijden van locktoberteamkeuzeaanbeveling
27-10-202313de schoolexcursieteamkeuzeaanbeveling 3x
31-10-202314Lessen Vestiging Matriarchaatteamkeuzeaanbeveling 2x
31-10-202315een heitje voor een karweitjeteamkeuzeaanbeveling 2x
03-11-202316De Onderwijsinspectieteamkeuzeaanbeveling 3x
03-11-202317Maatschappelijke relevantieteamkeuzeaanbeveling 2x
10-12-202318lessen knijpers plaatsenteamkeuzeaanbeveling 2x
06-01-202419waarom We afzwepen en hoe We afzwepenteamkeuzeaanbeveling 3x
09-01-202420open klasteamkeuzeaanbeveling 3x
20-01-202421relatiehulpteamkeuzeaanbeveling 2x
21-01-202422gebruikslessenteamkeuzeaanbeveling
26-03-202423Fifty Shades of Grey, gelukkig andersteamkeuzeaanbeveling 3x
01-04-202424muziekuitvoeringteamkeuzeaanbeveling 2x
14-04-202425alle mannetjes moeten het lerenteamkeuzeaanbeveling 2x
16-04-202426houd de vodjes rustigteamkeuzeaanbeveling 3x
03-05-202427vodjesvormend taalgebruikteamkeuzeaanbeveling 2x
14-05-202428De Padua Papersteamkeuzeaanbeveling 3x
20-05-202429Amazonesteamkeuzeaanbeveling 2x
09-06-202430vodjes hebben ook gevoelensteamkeuzeaanbeveling 2x
10-06-202431De nieuwe Leraresteamkeuzeaanbeveling 3x
13-10-202432Het zijn de kleine dingen die het doenteamkeuzeaanbeveling

Mijn acties

Voor acties met een * moet je ingelogd zijn.

Algemene gegevens

teamkeuze
aanbeveling 3x
14-05-2024 17:31
14-05-2024 17:31
00-00-0000 00:00
337x


60 Deelnemers op de site. 21603 Actieve deelnemers. 421 bezoekers.